Pomoc MultiWash

Poniżej odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania. Jeśli potrzebujesz pomocy w innej sprawie, skontaktuj się z naszą infolinią lub napisz mail.

bt_bb_section_bottom_section_coverage_image
Jak korzystać z systemu MultiWash?
  1. Sprawdź mapę myjni
  2. Potwierdź dostępność terminu dzwoniąc do myjni lub odwiedź myjnię bezpośrednio
  3. Zapłać za mycie kodem SMS wysyłając nr produktu i numer myjni na numer 4360 (np.: P2M34)
  4. Numery myjni znajdziesz w aplikacji MultiWash lub na stronie MultiWash.pl
Jak dodać „appkę“ MultiWash na swoim smartfonie?
  1. Na swoim smartfonie w sklepie Google Play lub AppStore wyszukaj apliakcję MultiWash.
  2. Po wyszukaniu kliknij na nią, by zainstalować ją na pulpicie swojego smartfona.
  3. Wiele przeglądarek dostępnych na smartfonach posiada opcje dodawania strony www jako skrótu na ekranie.
  4. Po wejściu na stronę MultiWash.pl kliknij ikonkę na dole ekranu smartfona (kwadrat ze strzałką w górę) później kliknij ikonę „do ekranu początkowego“.
  5. W ten sposób będziesz miał dostęp do systemu MultiWash za pomocą jednego kliknięcia!
Gdzie mogę korzystać z systemu MultiWash?
  1. System MultiWash działa na terenie całej Polski.
  2. By sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższa myjnia sprawdź mapkę w aplikacji lub na stronie www.MultiWash.pl
  3. Uwaga: System MultiWash działa tylko na myjniach, które są widoczne na mapie w aplikacji MultiWash i na stronie www.MultiWash.pl
Czy z systemu MultiWash mogą korzystać również samochody dostawcze i ciężarowe?
  1. Tak, jednak musisz sprawdzić, która myjnia w systemie MultiWash świadczy takie usługi.
  2. W tym celu wyszukaj na mapie interesujące Cię lokalizacje myjni i sprawdź czy wybrana przez Ciebie myjnia jest oznaczona ikoną XXX.
  3. UWAGA: Tylko na myjniach oznaczonych ikoną XXX będziesz miał możliwość umyć samochód dostawczy i/lub ciężarowy.
W jaki sposób mogę dołączyć lub zalogować się w systmie MultiWash?

Jeśli posiadasz w swojej firmie więcej niż dwa pojazdy i chcesz korzystać z naszych usług napisz do nas mail na biuro@multiwash.pl

Czy mogę samemu zmienić swój limit?

W celu zmiany limitu skontaktuj się z Fleet Managerem lub osobą odpowiedzialną za zarządzanie flotą pojazdów w Twojej firmie.

Czy istnieje infolinia MultiWash?

Tak – od 9:00 do 18:00 jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem: 606 655 855

Do kogo muszę zgłosić reklamację za źle umyty pojazd?

Jeśli masz uwagi bądź zastrzeżenia co do jakości usługi, zgłoś to bezpośrednio do kierownika myjni, z której korzystałaś / korzystałeś.

Programy mycia MultiWash
  • P1 Mycie ręczne (mycie ręczne karoserii, osuszanie nadwozia, mycie szyb od zewnątrz)
  • P2 Komplet (program P1 + kompletne sprzątanie wnętrza pojazdu i bagażnika)
  • P3 Mycie ręczne + wosk (Program P1 + wosk bezbarwny nakładany ręcznie)
  • P4 Komplet + wosk (P1 + P2 + wosk bezbarwny nakładany ręcznie)
  • P5 Czyszczenie wnętrza (program P2 bez mycia pojazdu)
  • P6 Pranie wnętrza (program P2 + pranie podsufitki, foteli, podłogi, dywaników, boczków drzwi)
  • P7 Płyn do spryskiwaczy
  • P8 Ozonowanie wnętrza
+48 606 555 855
Infolinia
biuro@multiwash.pl
KONTAKTMultiWash
Wygodny abonament na mycie i sprzątanie pojazdów w największej sieci myjni ręcznych w Polsce
SPOŁECZNOŚĆProfile MultiWash
Zapraszamy na nasze profile w portalach społecznościowych.
APLIKACJAPobierz MultiWash
Aplikacja dostępna w Google Play i AppStore
https://www.multiwash.pl/wp-content/uploads/2020/04/googleplay-2.png
https://www.multiwash.pl/wp-content/uploads/2020/04/appstore-2.png